دانشجویان ورودی جدید برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود به لینک http://www.kiau.ac.ir مراجعه نمایند.

 

 

 

راهنمای ثبت‌نام اینترنتی

 

1-       برای ورود به سیستم ثبت نام و اطلاع رسانی آدرس http://edu.kiau.ac.ir  را در نوار آدرس تایپ نمایید.

2-       روی لینک ثبت نام و انتخاب واحد نیمسال کلیک نمایید.

3-       نام کاربری : ‌شماره دانشجویی می باشد که قبلا روی برگه های انتخاب واحد درج گردیده است.

رمز عبور: شماره شناسنامه بوده که بهتر است پس از ورود به سیستم تغییر و رمز عبور جدید الزاما بایستی 8 رقم باشد. ضمنا مسئولیت حفظ و نگه داری آن بعهده دانشجو است.

4-       پس از ورود به سیستم به دو روش می توانید دروس خود را انتخاب نمایید:

الف) مستقیما مشخصه خود را وارد کرده و سپس کلید تایید را کلیک نمایید.

ب )  از لیست دروس ارائه شده روی درسهای مورد نظر کلیک کرده و سپس دکمه « ثبت دروس » را بزنید.

 

نکات مهم:

-          انتخاب دروس عملی که گروه بندی دارند فقط از لیست دروس ارائه شده مجاز می باشد. (روش ب)

-          چنانچه دروس انتخابی تداخل ساعت کلاس و یا تاریخ امتحان داشته باشند سیستم اجازه ثبت دروس را نمی دهد و به شما پیغام تداخل می دهد.

-          مسئولیت رعایت پیش نیاز بعهده دانشجو می باشد . پیش نیاز هر درس در لیست دروس ارائه شده مشخص شده است.

-          جهت مشاهده زمان بندی ثبت نام خود به لینک امور آموزش به زمان بندی ثبت نام مراجعه نمایید.

-          چنانچه مجوز ثبت نام شما از طریق آموزش یا مالی دانشکده بسته شده باشد (مثلا اتمام سنوات یا عدم پرداخت وام ) ، سیستم به شما اجازه ثبت نام نمی‌دهد.

  

لیست پیغام ها :

1-       شماره دانشجویی تعریف نشده است.

2-       فرمول محاسبه شهریه ایجاد نشده است لطفا به امور مالی مراجعه نمایید: مفهوم آن این است که امور مالی دانشکده روال محاسبه شهریه شما را در سیستم تعریف نکرده است.

3-       لطفا در زمان تعیین شده مراجعه نمایید: طبق جدول زمان بندی جهت انتخاب واحد به سایت مراجعه نمایید.

4-       وضعیت ترمی باید عادی باشد لطفا به آموزش مراجعه شود: دانشجویانی که در نیمسال 2-90-89 وضعیت ترم آنها عادی نبوده (مثلا مرخصی ،‌عدم مراجعه ، حذف ترم ، محروم...) بصورت اینترنتی نمی توانند ثبت نام نمایند و می بایست به گروه مراجعه کنند.

5-       وضعیت مشخصات دانشجو باید عادی باشد: دانشجویانی که وضعیت کلی آنها عادی نبوده (مثلا :‌فارغ التحصیل ،‌انصراف ، عدم مراجعه ...) اجازه ثبت نام به آنها داده نمی‌شود.

6-       نامه میهمانی ثبت نشده است

7-       انتخاب واحد اولیه ثبت نشده لطفا به آموزش مراجعه نمایید: در زمان حذف و اضافه ،‌چنانچه واحدگیری اولیه نداشته باشید؛ سیستم به شما اجازه حذف واضافه را نمیدهد.

8-       چون بیش از دو ترم مرخصی تحصیلی ثبت شده امکان ثبت نام وجود ندارد.

9-       چون معرفی به استاد گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

10-   چون ترم جبرانی گرفته اید امکان ثبت نام وجود ندارد.

11-   وضعیت ترم قبل نامشخص است امکان ثبت نام وجود ندارد.

12-   مشمول دانشجویان با تاخیر ثبت نام نمی باشید : در زمان ثبت نام با تاخیر برای دانشجویانی که انتخاب واحد اولیه داشته اند و بالای 10 واحد درس گرفته اند،‌داده می‌شود.

 

 

 

راهنمای پرداخت شهریه اینترنتی

 

نحوه پرداخت شهریه:

 

توجه مهم:

1-       دانشجویانی که پرداخت الکترونیکی شهریه خود را از طریق بانک ملی و ملت  انجام می دهند حتما دکمه (بازگشت به صفحه پذیرنده )‌را کلیک نمایند در غیر اینصورت مبلغ واریزی از حساب دانشجو کسر نگردیده و دانشجو همچنان بدهکار باقی خواهد ماند. چنانچه بنا به هر دلیل مبلغ واریزی از حساب کسر گردیده اما از مبلغ شهریه کم نشده باشد به لینک (برگشت ناموفق) مراجعه نموده و روی آن کلیک نمایید.

2-       دانشجویانی که پرداخت خود را بصورت اینترنتی انجام می دهند، چنانچه مبلغ واریزی از حساب آنها کسر گردیده و از مبلغ شهریه آنها کسر نگردیده و همچنان بدهکار می‌باشند، ‌اگر پس از 24 ساعت مبلغ به حساب اولیه آنها برگشت داده نشد به امور مالی دانشگاه مراجعه نمایند.

3-       اطلاعات لازم جهت پرداخت :

-          شماره 16 یا 19 رقمی روی کارت

-    رمزاینترنتی کارت (رمز دوم) :‌ که می بایست قبلا از طریق دستگاه خودپرداز نسبت به تعریف آن اقدام نموده باشند. آنهایی که از کارت هدیه پارسیان استفاده می نمایند این رمز به آنها داده شده است.

-          شماره CVV2 :‌شماره 4 رقمی در پشت کارت.